Perla:
Klenot kráľovien
Term and Privacy.
Základné informácie o perle
Features
The best oral care
Farba
Chemický vzorec:
Pravosť

Tvrdosť a index lomu
Index lomu 1,52 - 1,69
Druhy periel
- Prírodná
- Kultivovaná
Dôležitý letopočet: 1916
Farba
Chemický vzorec:
Tvrdosť a index lomu
Index lomu 1,52 - 1,69
Druhy periel
- Prírodná
- Kultivovaná
Pravosť
Dôležitý letopočet: 1916
Term and Privacy.
História periel

Objavenie perly

Staroveký vzhľad

20. storočie
Odporúčanie
Zaobstarajte si perlový náhrdelník!

Term and Privacy.
Legendy o perle

Krásna Afrodita
Nie je nezvyčajné, že sa v gréckej mytológii drahokamy objavujú v podobe legiend, stačí si spomenúť napríklad na ametyst.
Pokiaľ chcete žiariť krásou ako Afrodita alebo upútať pozornosť mužov, odporúčame, aby ste perly zahrnuli do svojej kolekcie šperkov.

Antonius a Kleopatra
Jedného dňa uzavreli stávku, kto dokáže vystrojiť luxusnejšiu slávnosť. Kleopatra sa na slávnosti objavila v náušniciach zdobených perlami. Antonius nenašiel na udalosti nič mimoriadne a požiadal kráľovnú, aby mu ukázala účet. Kleopatra, aby zožala isté víťazstvo, vybrala perlu z náušnice, rozpustila ju v octe a s poďakovaním Antoniovi vzniknutý nápoj vypila, čím dokázala, ako márnivá bola jej zábava.

Perla La Peregrina
O perle z náhrdelníka je známe to, že pochádza z Južnej Ameriky. Podľa legendy ju objavil jeden z otrokov na pobreží Panamy a výmenou za ňu opäť získal svoju slobodu.
Isté je, že od 16. storočia sa stala klenotom španielskej kráľovskej pokladnice. Objavila sa na nádvorí Versailles v 17. storočí, kde zdobila klobúk španielskeho kráľa na svadbe jeho dcéry.
Term and Privacy.
Zrodenie kultivovaných perál
1916
Mikimoto Kokiche "Otec" kultivovaných perál

Term and Privacy.
Ako spoznať, či je perla pravá?

Ako poznať, či je perla pravá?

Skúška pri vhodnom svetle

Staroveká metóda: „Zahryznutie“

Môžeme ich rozoznať aj dotykom
Nakupujte vo spoľahlivých klenotníctvach! V renomovaných klenotníctvach výrobca zaručuje pravosť šperkov. Klenot TV je takýmto spoľahlivým obchodom!

Svetová značka Gaura Pearls

Úžasný dar prírody

Hodnota a tradícia

Iba u nás

Symbol ženskosti
Gyöngy: A királynők dárgaköve
Každá dáma si zaslúži cítiť sa ako kráľovná! K tomu Vám pomôže elegantný perlový náramok, náhrdelník alebo náušnice. Neváhajte, aj Vy si zaslúžite perlový šperk!
100% záruka spokojnosti
Často kladené otázky
Ako si môžem objednať?
Objednávku môžete vytvoriť na našich webových stránkach, okamžite ju spracujeme. Pridajte vybraný tovar do košíka, potom zadajte doručovaciu adresu a dokončite objednávku. Po vytvorení objednávky obdržíte potvrdzovaciu SMS alebo e-mail. Ak ste túto potvrdzovaciu správu nedostali, Vaša objednávka nebola dokončená. Kontaktujte prosím naše kolegy na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Ako môžem vymeniť šperk, keď mi nevyhovuje veľkosť?
O výmenu šperkov môžete požiadať po dobu 30 dní po obdržaní zásielky z dôvodu nesprávnej veľkosti alebo ak si objednávku len rozmyslíte. Z hygienických dôvodov môžeme vymeniť len šperky, ktoré ešte neboli nosené (v prípade prsteňa sa skúšanie za nosenie nepovažuje). Zašlite nám produkt späť, vo formulári pre vrátenie uveďte dôvod vrátenia (nesprávna veľkosť) a popíšte požadovanú veľkosť do komentára. Šperky zadarmo vymeníme a bezplatne zašleme kuriérskou službou GLS.
Môžem si objednať aj telefonicky?
Objednávku môžete zadať aj telefonicky. Operátori Vám radi pomôžu s výberom šperku a veľkosti a tiež Vám poskytnú informácie ohľadom parfumov i ostatných produktov. Sme pre Vás k dispozícii na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00, alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
Ak chcete zistiť stav doručovania Vašej objednávky môžete kontaktovať kuriérskou službu na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo vložte číslo zásielky do príslušného poľa na tejto stránke https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
Je s každým šperkom posielaná tiež certifikačná karta?
Všetky naše šperky s drahokamami sú dodávané s certifikačnou kartou, ktorá potvrdzuje počet karátov, miesto pôvodu a veľkosť drahokamu. Ku šperkom so zirkóniou a pravými perlami nie je možné vystaviť certifikát, pretože úradne je možné overiť iba drahokamy a polodrahokamy.
Ako môžem objednávku zaplatiť? Je možná platba kartou aj v hotovosti?
Vašu objednávku môžete zaplatiť na dobierku. Kuriér GLS má pri sebe aj terminál pre platby kartou. Pri doručeniu je teda možnosť uhradiť objednávku kartou alebo v hotovosti.
Aké veľké sú kamene v šperkoch?
Každý z našich šperkov obsahuje rôzne kamene rôznych veľkostí. Na stránke detailu produktu uvádzame presné informácie o počte karátov a hmotnosti šperku, a tiež tu nájdete fotografie šperku a v mnohých prípadoch aj video. Pre viac informácií kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky alebo e-mailom. Sme vám k dispozícii.
Môžem zrušiť svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete zrušiť bez udania dôvodu na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu web@klenottv.sk. Mnoho zákazníkov svoju objednávku, namiesto zrušenia, radšej odloží na neskôr. Doručenie môžete odložiť až o 30 dní.
Želám si naplánovať neskorší dátum doručenia objednávky
Ak si nezvolíte dátum doručenia, bude Vaša objednávka doručená počas 1-2 dní od dátumu vytvorenia. Ak si chcete doručenie naplánovať, vyberte si dátum na stránke Košíka, ešte pred zadaním doručovacej adresy, alebo ho napíšte do poznámky k objednávke. Ak sa po zadaní objednávky rozhodnete pre neskorší dátum doručenia, kontaktujte prosím našich kolegov na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Obdržal(a) som e-mail, že môj balíček je na ceste, ale u GLS píšu, že balík ešte nebol odovzdaný.
Vaše produkty začneme baliť ihneď po dokončení objednávky. Potom ich odovzdáme kuriérskej službe GLS a pošleme vám e-mail s údajmi na sledovanie zásielky. Balíček sa v systéme GLS objaví až za niekoľko hodín. Ak svoj balíček na stránke sledovania GLS nevidíte ani deň po e-mailovom oznámení, kontaktujte nás na čísle +421 220 810 297.