
Šperky | Minerály | Talizmany
Kamene šťastia podľa horoskopu
Liečivé kamene podľa horoskopu
Ktorý drahokam je najlepší?
Liečivé kamene podľa horoskopu
Osobné drahokamy a minerály
21. Januára - 19. Februára kamene šťastia Vodnára:
Denný horoskop pre Vodnárov TU
Ametystové šperky pre Vodnárov >
21. Mája - 21. Júna kamene šťastia Blížencov:
22. Júna - 22. Júla
kamene šťastia Raka:
24. Augusta - 23. Septembrakamene šťastia Panny:
23. Novembra - 21. Decembra kamene šťastia Strelca:
HĽADÁTE PERFEKTNÍ DARČEK?
.... do Valentína je ešte čas
Rýchle doručenie do 2 dní
100% záruka
Pomôžeme Vám? 220 810 297
Často kladené otázky
Ako si môžem objednať?
Objednávku môžete vytvoriť na našich webových stránkach, okamžite ju spracujeme. Pridajte vybraný tovar do košíka, potom zadajte doručovaciu adresu a dokončite objednávku. Po vytvorení objednávky obdržíte potvrdzovaciu SMS alebo e-mail. Ak ste túto potvrdzovaciu správu nedostali, Vaša objednávka nebola dokončená. Kontaktujte prosím naše kolegy na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Ako môžem vymeniť šperk, keď mi nevyhovuje veľkosť?
O výmenu šperkov môžete požiadať po dobu 30 dní po obdržaní zásielky z dôvodu nesprávnej veľkosti alebo ak si objednávku len rozmyslíte. Z hygienických dôvodov môžeme vymeniť len šperky, ktoré ešte neboli nosené (v prípade prsteňa sa skúšanie za nosenie nepovažuje). Zašlite nám produkt späť, vo formulári pre vrátenie uveďte dôvod vrátenia (nesprávna veľkosť) a popíšte požadovanú veľkosť do komentára. Šperky zadarmo vymeníme a bezplatne zašleme kuriérskou službou GLS.
Môžem si objednať aj telefonicky?
Objednávku môžete zadať aj telefonicky. Operátori Vám radi pomôžu s výberom šperku a veľkosti a tiež Vám poskytnú informácie ohľadom parfumov i ostatných produktov. Sme pre Vás k dispozícii na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00, alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
Ak chcete zistiť stav doručovania Vašej objednávky môžete kontaktovať kuriérskou službu na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo vložte číslo zásielky do príslušného poľa na tejto stránke https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
Je s každým šperkom posielaná tiež certifikačná karta?
Všetky naše šperky s drahokamami sú dodávané s certifikačnou kartou, ktorá potvrdzuje počet karátov, miesto pôvodu a veľkosť drahokamu. Ku šperkom so zirkóniou a pravými perlami nie je možné vystaviť certifikát, pretože úradne je možné overiť iba drahokamy a polodrahokamy.
Ako môžem objednávku zaplatiť? Je možná platba kartou aj v hotovosti?
Vašu objednávku môžete zaplatiť na dobierku. Kuriér GLS má pri sebe aj terminál pre platby kartou. Pri doručeniu je teda možnosť uhradiť objednávku kartou alebo v hotovosti.
Aké veľké sú kamene v šperkoch?
Každý z našich šperkov obsahuje rôzne kamene rôznych veľkostí. Na stránke detailu produktu uvádzame presné informácie o počte karátov a hmotnosti šperku, a tiež tu nájdete fotografie šperku a v mnohých prípadoch aj video. Pre viac informácií kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky alebo e-mailom. Sme vám k dispozícii.
Môžem zrušiť svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete zrušiť bez udania dôvodu na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu web@klenottv.sk. Mnoho zákazníkov svoju objednávku, namiesto zrušenia, radšej odloží na neskôr. Doručenie môžete odložiť až o 30 dní.
Želám si naplánovať neskorší dátum doručenia objednávky
Ak si nezvolíte dátum doručenia, bude Vaša objednávka doručená počas 1-2 dní od dátumu vytvorenia. Ak si chcete doručenie naplánovať, vyberte si dátum na stránke Košíka, ešte pred zadaním doručovacej adresy, alebo ho napíšte do poznámky k objednávke. Ak sa po zadaní objednávky rozhodnete pre neskorší dátum doručenia, kontaktujte prosím našich kolegov na telefónnom čísle +421 220 810 297 vo všedné dni v čase od 09.00 do 18.00 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu web@klenottv.sk
Obdržal(a) som e-mail, že môj balíček je na ceste, ale u GLS píšu, že balík ešte nebol odovzdaný.
Vaše produkty začneme baliť ihneď po dokončení objednávky. Potom ich odovzdáme kuriérskej službe GLS a pošleme vám e-mail s údajmi na sledovanie zásielky. Balíček sa v systéme GLS objaví až za niekoľko hodín. Ak svoj balíček na stránke sledovania GLS nevidíte ani deň po e-mailovom oznámení, kontaktujte nás na čísle +421 220 810 297.